Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 944390379900 magneti marelli

Alternator 944390379900 MAGNETI MARELLI

944390379900 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390379900
Alternator 944390379900

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943346225010, MAR6225, MRA37990

numer części:

944390379900

producent:

MAGNETI MARELLI

Ilość żeber 6
Pozycja / stopień li 60
Rodzaj mocowania Pojedyncza dźwignia obrotowa
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 120
Ø koła pasowego [mm] 45
nr EAN 8001063534305

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390379900 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 120A, odnowiony) pasuje do: MERCEDES 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124) 1.8-6.0 02.88-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      009 154 1202
MERCEDES-BENZ      009 154 3602
MERCEDES-BENZ      009 154 3702
MERCEDES-BENZ      009 154 4302
MERCEDES-BENZ      009 154 4402
MERCEDES-BENZ      009 154 8202
MERCEDES-BENZ      009 154 8802
MERCEDES-BENZ      009 154 9302
MERCEDES-BENZ      010 154 4002
MERCEDES-BENZ      010 154 5102
MERCEDES-BENZ      010 154 5202
MERCEDES-BENZ      91548802
MERCEDES-BENZ      91549302
zamienniki:
0 123 510 039
brak
BOSCH
0 123 510 051
brak
BOSCH
0 123 510 002
brak
BOSCH
0 123 510 012
brak
BOSCH
0 123 510 067
brak
BOSCH
0 123 500 001
brak
BOSCH
0 123 510 023
brak
BOSCH
8EL 737 007-001
brak
HELLA
8EL 737 691-001
brak
HELLA
0 120 465 015
brak
BOSCH
0 123 512 501
brak
BOSCH
0 123 540 004
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 944390379900 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390379900 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów