Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 944390381000 magneti marelli

Alternator 944390381000 MAGNETI MARELLI

944390381000 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390381000
Alternator 944390381000

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943356510010, MAR1501, MRA38100

numer części:

944390381000

producent:

MAGNETI MARELLI

Ilość żeber 1
Pozycja / stopień li 60
Złącze / klema ze złączem dla czujnika prędkości obrotowej
Rodzaj mocowania Pojedyncza dźwignia obrotowa
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 90
Ø koła pasowego [mm] 65
Odległość / Ø [mm] 83
nr EAN 8001063534251

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390381000 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 90A, odnowiony) pasuje do: VW GOLF II, JETTA I, JETTA II, LT 28-35 I, LT 40-55 I, PASSAT B2, PASSAT B3/B4, TRANSPORTER T3 1.6D-2.4D 12.78-10.93
numery OEM:
VAG      028903023D
VAG      068903018EX
VAG      068903023T
VAG      068903029C
VAG      068903029E
VAG      068903029Q
VAG      068903033E
VAG      068903033F
zamienniki:
0 120 469 976
brak
BOSCH
8EL 725 720-001
brak
HELLA
436633
brak
VALEO
0 120 469 674
brak
BOSCH
0 120 469 740
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 944390381000 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390381000 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów