Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 944390387400 magneti marelli

Alternator 944390387400 MAGNETI MARELLI

944390387400 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390387400
Alternator 944390387400

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063733874010, 943356574010, 943356976010, MAR5033, MAR970, MRA38740

numer części:

944390387400

producent:

MAGNETI MARELLI

Ilość żeber 6
Pozycja / stopień re 20
Rodzaj mocowania Podwójna dźwignia obrotowa
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 70
Ø koła pasowego [mm] 68
nr EAN 8001063533995

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390387400 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 70A, odnowiony) pasuje do: CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, JUMPY I, XANTIA, XSARA, ZX, FIAT SCUDO, PEUGEOT 205 II, 306, 405 II, EXPERT, PARTNER 1.0-1.9D 06.87-12.06
numery OEM:
CITROËN      5705.C9
CITROËN      5705F2
CITROËN      5705G2
CITROËN      5706H9
CITROËN      5707 E3
CITROËN      95667740
CITROËN      96077845
CITROËN      96122573
FIAT      96 122 596 80
SUZUKI      31400-86CB0
zamienniki:
8EL 725 920-001
brak
HELLA
8EL 725 921-001
brak
HELLA
433162
brak
VALEO
436336
brak
VALEO
436338
brak
VALEO
0 986 038 720
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 944390387400 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390387400 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów