Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 944390411200 magneti marelli

Alternator 944390411200 MAGNETI MARELLI

944390411200 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390411200
Alternator 944390411200

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943355043010, MRA41120

numer części:

944390411200

producent:

MAGNETI MARELLI

Ilość żeber 6
Pozycja / stopień li 60
Rodzaj mocowania Pojedyncza dźwignia obrotowa
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 115
Ø koła pasowego [mm] 57
nr EAN 8001063532707

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390411200 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 115A, odnowiony) pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S210), E (W210) 2.0D-3.0D 06.95-03.02
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      010 154 9402

Zastosowanie Alternator 944390411200 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390411200 MAGNETI MARELLI:

2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów