Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Skoda KODIAQ I (NS6, NS7, NV7) 2.0 TDI (2016.10-???) 150km » 944390412200 magneti marelli
wybrany samochód: 
Skoda Kodiaq I (ns6, Ns7, Nv7) 2.0 Tdi (2016.10-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 944390412200 MAGNETI MARELLI

944390412200 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390412200
Alternator 944390412200

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MRA41220

numer części:

944390412200

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Pozycja / stopieńli 60
Ilość żeber6
Rodzaj mocowaniaPojedyncza dźwignia obrotowa
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]115
Ø koła pasowego [mm]56
nr EAN8001063532622

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390412200 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 115A, odnowiony) pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S210), E (W210), G (W463), S (W140), SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904), T1 (601 2.0D-3.0D 11.88-12.10
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0111540802
MERCEDES-BENZ      111540802
zamienniki:
8EL 737 439-001
brak
HELLA
437727
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator 944390412200 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390412200 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów