Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Citroën C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HPE, RE4HP2, RE4HRE, RE4HR2) (2006.05-???) 163km » 944390413100 magneti marelli
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii Break (re_) 2.2 Hdi (re4hpe, Re4hp2, Re4hre, Re4hr2) (2006.05-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 944390413100 MAGNETI MARELLI

944390413100 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390413100
Alternator 944390413100

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943355053010, MRA41310

numer części:

944390413100

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ilość żeber6
Pozycja / stopieńli 80
Rodzaj mocowaniaPodwójna dźwignia obrotowa
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]90
Ø koła pasowego [mm]50
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN8001063532530

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390413100 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 90A, odnowiony) pasuje do: SEAT ALHAMBRA, AROSA, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, SKODA FABIA I, FABIA II, OCTAVIA II, ROOMSTER 1.0-2.0D 09.95-05.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      036 903 024L
VOLKSWAGEN      037 903 025H
VOLKSWAGEN      037 903 025P
VOLKSWAGEN      038 903 018C

Zastosowanie Alternator 944390413100 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390413100 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów