Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) (1985.09-1986.09) 58km » 944390422910 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii Station Wagon (c1_v, C3_v) 1.8 D (c14v) (1985.09-1986.09) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 944390422910 MAGNETI MARELLI

944390422910 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390422910
Alternator 944390422910

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063731271010, MRA42291

numer części:

944390422910

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ilość żeber2
Pozycja / stopieńre 20
Rodzaj alternatorazawiera pompę próżniową
Rodzaj mocowaniaPodwójna dźwignia obrotowa
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]75
Koła pasowedo podwójnych kół pasowych
Ø koła pasowego [mm]77
nr EAN8001063531915

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390422910 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 75A, odnowiony) pasuje do: MITSUBISHI L 300 III, L200, PAJERO II, PAJERO SPORT I 2.5D 11.86-
numery OEM:
MITSUBISHI      A2 TN1 199
MITSUBISHI      A2 TN1 199AT
MITSUBISHI      A3 T15 099
MITSUBISHI      A3 TN0 399
MITSUBISHI      A3 TN0 999
MITSUBISHI      MD 306 834
MITSUBISHI      MD 313 942

Zastosowanie Alternator 944390422910 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390422910 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów