Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mg METRO 1300 (1982.05-1990.09) 73km » 944390427400 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mg Metro 1300 (1982.05-1990.09) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 944390427400 MAGNETI MARELLI

944390427400 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390427400
Alternator 944390427400

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063734274010, MRA42740

numer części:

944390427400

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ilość żeber5
Rodzaj mocowaniaPodwójna dźwignia obrotowa
Złącze / klemabez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]100
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ø koła pasowego [mm]54
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN8001063531731

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390427400 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 100A, odnowiony) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, MERIVA A, SIGNUM, SPEEDSTER, TIGRA, VECTRA C, VECTRA C GTS 1.4-2.0 02.98-
numery OEM:
OPEL      55 556 071
OPEL      6204073
OPEL      6204098
OPEL      6204138
OPEL      90561971
OPEL      9117851
OPEL      9195753

Zastosowanie Alternator 944390427400 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390427400 MAGNETI MARELLI:

2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów