Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Volvo XC60 II (246) T6 Polestar AWD (2017.03-???) 334km » 944390442100 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volvo Xc60 Ii (246) T6 Polestar Awd (2017.03-???) 334km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 944390442100 MAGNETI MARELLI

944390442100 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390442100
Alternator 944390442100

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MRA44210

numer części:

944390442100

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Artykuł wychodzący
Pozycja / stopieńre 60
Ilość żeber5
Rodzaj mocowaniaMocowanie 4-punktowe
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]70
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ø koła pasowego [mm]54
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN8001063531496

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390442100 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 70A, odnowiony) pasuje do: OPEL AGILA, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA H, ASTRA H GTC, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, MERIVA A, TIGRA 1.0-1.4LPG 02.98-12.10
numery OEM:
OPEL      24437119
OPEL      62 04 179
OPEL      6204075
OPEL      6204135
OPEL      920956
OPEL      93 175 791
OPEL      93 177 835
zamienniki:
0 124 225 041
brak
BOSCH
8EL 738 116-001
brak
HELLA
437604
brak
VALEO
0 124 225 018
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 944390442100 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390442100 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów