Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 944390511460 magneti marelli

Alternator 944390511460 MAGNETI MARELLI

944390511460 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390511460
Alternator 944390511460

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063735114010, 943346040010, MAR6040, MRA51146

numer części:

944390511460

producent:

MAGNETI MARELLI

Ilość żeber 2
Rodzaj mocowania Podwójna dźwignia obrotowa
Rodzaj alternatora zawiera pompę próżniową
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 60
Ø koła pasowego [mm] 80
nr EAN 8001063530369

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390511460 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 60A, odnowiony) pasuje do: FORD MAVERICK, NISSAN PICK UP, TERRANO I, TERRANO II 2.5D/2.7D 03.86-01.02
numery OEM:
NISSAN      23100-02N20
NISSAN      23100-06J01
NISSAN      23100-0F000
NISSAN      23100-0M000
NISSAN      23100-43G01
NISSAN      23100-43G02
NISSAN      23100-43G04
NISSAN      23100-43G05
NISSAN      23100-43G06
NISSAN      23100-43G07
NISSAN      23100-43G08
NISSAN      23100-43G09
NISSAN      23100-OF000
NISSAN      24100-43G06
NISSAN      25100-43G07
zamienniki:
8EL 726 330-001
brak
HELLA
8EL 726 375-001
brak
HELLA
8EL 730 114-001
brak
HELLA
8EL 737 072-001
brak
HELLA
DRA8930N
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
437685
brak
VALEO
71-0509
brak
KAGER
71-0510
brak
KAGER
71-0511
brak
KAGER
71-0512
brak
KAGER
ALD392
brak
JAPANPARTS
ALD393
brak
JAPANPARTS
ALD967
brak
JAPANPARTS

Zastosowanie Alternator 944390511460 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390511460 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów