Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V 4WD (E39A, E38A, E33A) (1988.06-1992.10) 144km » 944390605110 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 2.0 Gti 16v 4wd (e39a, E38a, E33a) (1988.06-1992.10) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 944390605110 MAGNETI MARELLI

944390605110 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390605110
Alternator 944390605110

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063731718010, MRA60511

numer części:

944390605110

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ilość żeber4
Pozycja / stopieńre 37
Rodzaj mocowaniaPodwójna dźwignia obrotowa
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]95
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]60
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN8001063537542

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390605110 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 95A, odnowiony) pasuje do: HYUNDAI SANTA FÉ I, TRAJET 2.0/2.4 03.00-07.08
numery OEM:
HYUNDAI      37300-38700

Zastosowanie Alternator 944390605110 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390605110 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów