Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 30 TDI MILD HYBRID (2018.07-2019.12) 136km » 944390901390 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) 30 Tdi Mild Hybrid (2018.07-2019.12) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 944390901390 MAGNETI MARELLI

944390901390 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390901390
Alternator 944390901390

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063731546010, MRA90139

numer części:

944390901390

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Pozycja / stopieńli 60
Ilość żeber5
Rodzaj mocowaniaPodwójna dźwignia obrotowa
Złącze / klemabez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]90
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]57
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
ID wykonania wtyczki2/DFM
nr EAN8001063536545

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390901390 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 90A, odnowiony) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-2.8 11.94-03.08
numery OEM:
VAG      038903018E
VAG      06B903016A
VAG      06B903016D
VAG      078903016G
zamienniki:
8EL 737 783-001
brak
HELLA
437174
brak
VALEO
437348
brak
VALEO
0 124 325 036
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 944390901390 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390901390 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów