Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 944390901680 magneti marelli

Alternator 944390901680 MAGNETI MARELLI

944390901680 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390901680
Alternator 944390901680

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063321826010, 63321497, 63321804, 63321819, 63321826, MRA90168

numer części:

944390901680

producent:

MAGNETI MARELLI

Ilość żeber 6
Pozycja / stopień re 20
Rodzaj mocowania Podwójna dźwignia obrotowa
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 100
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 62
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 8001063536330

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390901680 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 100A, odnowiony) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 156, GT, FIAT BRAVA, BRAVO I, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, IDEA, MAREA, MULTIPLA, PALIO, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, STILO 1.9D/2.4D 09.97-
numery OEM:
FIAT      46 544 329
FIAT      46 782 212
FIAT      51 859 053
FIAT      60 815 953
FIAT      60 816 557
FIAT      71 721 092
FIAT      71 721 107
FIAT      71 721 136
FIAT      71 780 040
FIAT      71 780 051
FIAT      71 780 052
FIAT      71 780 053

Zastosowanie Alternator 944390901680 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390901680 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów