Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 944390901730 magneti marelli

Alternator 944390901730 MAGNETI MARELLI

944390901730 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390901730
Alternator 944390901730

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

063324264010, 063341658010, 63321658, MRA90173

numer części:

944390901730

producent:

MAGNETI MARELLI

Ilość żeber 4
Pozycja / stopień re 20
Rodzaj mocowania Pojedyncza dźwignia obrotowa
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 75
Ø koła pasowego [mm] 58
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 8001063536286

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390901730 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 75A, odnowiony) pasuje do: MG MG ZT, MG ZT- T, SMART CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, FORTWO, ROADSTER 0.6/0.7/1.8 07.98-01.07
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      160 154 0301
MERCEDES-BENZ      160 154 0501
MERCEDES-BENZ      A 160 154 03 01
MERCEDES-BENZ      A 160 154 05 01
SMART      0003250V009
SMART      0003250V009000000
SMART      0003250V010
SMART      0003250V010000000
SMART      0003250V011
SMART      0003250V011000000
SMART      3250V009
SMART      3250V010
SMART      3250V011
SMART      Q0003250V009
SMART      Q0003250V009000000
SMART      Q0003250V010
SMART      Q0003250V010000000
SMART      Q0003250V011
SMART      Q0003250V011000000
zamienniki:
8EL 738 082-001
brak
HELLA
437630
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator 944390901730 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390901730 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów