Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 944390902230 magneti marelli

Alternator 944390902230 MAGNETI MARELLI

944390902230 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390902230
Alternator 944390902230

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MRA90223

numer części:

944390902230

producent:

MAGNETI MARELLI

Pozycja / stopień li 75
Rodzaj mocowania Mocowanie 4-punktowe
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 140
Ø koła pasowego [mm] 78
nr EAN 8001063535913

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390902230 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 140A, odnowiony) pasuje do: FORD FOCUS I, TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT 1.8/1.8D/1.8LPG 10.98-12.13
numery OEM:
FORD      1 229 421
FORD      1 429 688
FORD      1 429 689
FORD      1 464 784
FORD      1 464 785
FORD      1 465 173
FORD      1 477 971
FORD      1 477 972
FORD      1 478 187
FORD      2T1U 10300 AB
FORD      2T1U 10300 AC
FORD      2T1U 10300 AK
FORD      2T1U 10300 AL
FORD      2T1U 10300 BB
FORD      2T1U 10300 BC
FORD      2T1U 10300 BD
FORD      2T1U 10300 BE
FORD      2T1U-10300-AD
FORD      2T1U-10300-AE
FORD      2T1U-10300-AF
FORD      2T1U-10300-AG
FORD      2T1U-10300-AH
FORD      4 371 000
FORD      4 371 001
FORD      4 374 447
FORD      4 374 448
FORD      4 394 204
FORD      4 531 025
FORD      4 531 026

Zastosowanie Alternator 944390902230 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390902230 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów