Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A72011MT magnum technology

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72011MT MAGNUM TECHNOLOGY

A72011MT Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A72011MT
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72011MT
A72011MT
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A72011MT

Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427303973

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72011MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód P pasuje do: TOYOTA CAMRY, HARRIER, MARK II 2.2-3.0 08.96-02.03

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72011MT ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72011MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

TOYOTA

4860333021, 4860333020, 4860308010

numery OEM:
TOYOTA      48603 33021
TOYOTA      48603 33020
TOYOTA      48603 08010
zamienniki:

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72011MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72011MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).