Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A72029MT magnum technology

Mocowanie amortyzatora A72029MT MAGNUM TECHNOLOGY

A72029MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A72029MT
Mocowanie amortyzatora A72029MT
A72029MT
magnum A72029MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A72029MT magnum
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A72029MT

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900744064076

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A72029MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: SUZUKI SWIFT III, TOYOTA PRIUS C, RACTIS, URBAN CRUISER, VERSO S, YARIS, YARIS / VIOS 1.0-1.8 01.05-

Mocowanie amortyzatora A72029MT ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Mocowanie amortyzatora A72029MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

TOYOTA

4860952100

numery OEM:
TOYOTA      48609 52100
zamienniki:
51318
brak
BIRTH

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A72029MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A72029MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).