Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7B014MT magnum technology

Mocowanie amortyzatora A7B014MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7B014MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7B014MT
Mocowanie amortyzatora A7B014MT
A7B014MT
magnum A7B014MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7B014MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7B014MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7B014MT magnum

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A7B014MT

Grubość [mm] 60
Średnica wewnętrzna [mm] 14
Strona zabudowy Oś przednia
średnica zewnętrzna [mm] 128
średnica zewnętrzna [mm] 92
nr EAN 5900427305069

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7B014MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E39), 5 (E60), 5 (E61) 1.6-4.0 01.00-06.15
numery OEM:
BMW      31 30 6 767 451
BMW      31 30 6 775 098
zamienniki:
88-709-A
brak
BOGE
JSB179
brak
TRW
EMA5029
brak
QUINTON
L11904
brak
MONROE
200059
brak
HUTCHINSON

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7B014MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7B014MT MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).