Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7R044MT magnum technology

Mocowanie amortyzatora A7R044MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7R044MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7R044MT
Mocowanie amortyzatora A7R044MT
A7R044MT
magnum A7R044MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7R044MT magnum

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7R044MT

Strona zabudowy Oś przednia
Ilość na oś 2
nr EAN 5900427588097

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7R044MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D 02.10-

Mocowanie amortyzatora A7R044MT ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Mocowanie amortyzatora A7R044MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

OPEL

4421359, 95507265

RENAULT

543207065R

numery OEM:
OPEL      44 21 359
OPEL      95507265
RENAULT      54 32 070 65R
VAUXHALL      44 21 359
VAUXHALL      95 507 265
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7R044MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7R044MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.