Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7X019MT magnum technology

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7X019MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7X019MT Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7X019MT
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7X019MT
A7X019MT
magnum A7X019MT Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7X019MT magnum
102.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A7X019MT

Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427310650

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7X019MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: FIAT CROMA; OPEL SIGNUM, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS; SAAB 9-3 1.6-3.0D 09.95-02.15
numery OEM:
FIAT      51 755 688
FIAT      517 55 688 S1
OPEL      03 44 537
OPEL      03 44 537 S1
OPEL      03 44 537S
OPEL      3 44 537 S1
SAAB      13 188 763
SAAB      13 188 763 S1
VAUXHALL      13 18 8763
VAUXHALL      13 188 763 S1

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7X019MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A7X019MT MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).