Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz » AC 890 000P mahle

Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, BEHR *** PREMIUM LINE *** AC 890 000P MAHLE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351009671, 70827752, 8FC 351 009-671, AC 890 000S

numer części:

AC 890 000P

producent:

MAHLE

Długość sieci [mm] 681
Szerokość sieci [mm] 381
Głębokość sieci [mm] 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z osuszaczem
Wersja produced by MAHLE
Wylot - Ø [mm] 14
Dolot - Ø [mm] 18
Rodzaj chłodnicy Rury chłodzące równoległe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z włącznikiem ciśnieniowym
nr EAN 4057635127257

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, BEHR *** PREMIUM LINE *** AC 890 000P MAHLE

Skraplacz klimatyzacji (z osuszaczem) pasuje do: VOLVO XC90 II 2.0-2.0H 09.14-
numery OEM:
VOLVO      31338308
VOLVO      31439826
VOLVO      31686413
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, BEHR *** PREMIUM LINE *** AC 890 000P MAHLE w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.