Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 1148 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1148 000P MAHLE

ACP 1148 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 1148 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1148 000P
ACP 1148 000P
mahle ACP 1148 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1148 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1148 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1148 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1148 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1148 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1148 000P mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351136061, 70817818, 70817818AP, 8FK 351 136-061, ACP 1148 000S

numer części:

ACP 1148 000P

producent:

MAHLE

ID kompresora PXE14
Ograniczenia producenta Sanden
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Olej do sprężarki PAG 46 SP-A2
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
ID głowicy cylindra (sprężarka) CA
Czynnik chłodniczy R 134a
nr EAN 4057635036832

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1148 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A1, A1 CITY CARVER, A3, Q2, Q3, CUPRA ATECA, SEAT ALTEA, ALTEA XL, ARONA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON, LEON SC 1.0-3.2 05.03-
numery OEM:
AUDI      5Q0 816 803 C
AUDI      5Q0 816 803 E
AUDI      5Q0 816 803 F
AUDI      5Q0 820 803
AUDI      5Q0 820 803 A
AUDI      5Q0 820 803 C
AUDI      5Q0 820 803 D
AUDI      5Q0 820 803 E
AUDI      5Q0 820 803 F
AUDI      5Q0 820 803 G
AUDI      5Q0 820 803 H
AUDI      5Q0 820 803 J
AUDI      5Q0 820 803 L
AUDI      5Q0 820 803 M
AUDI      5Q0816803
AUDI      5Q0816803B
AUDI      5Q0816803D
AUDI      5Q0820803K
SEAT      5Q0816803B
SEAT      5Q0816803D
SEAT      5Q0816803F
SEAT      5Q0820803M
SKODA      5Q0816803B
SKODA      5Q0816803D
SKODA      5Q0816803E
SKODA      5Q0816803F
SKODA      5Q0820803M
VOLKSWAGEN      5Q0816803B
VOLKSWAGEN      5Q0816803D
VOLKSWAGEN      5Q0816803E
VOLKSWAGEN      5Q0816803F
VOLKSWAGEN      5Q0820803L
VOLKSWAGEN      5Q0820803M
VAG      5Q0 816 803 C
VAG      5Q0 820 803 H
VAG      5Q0816803
VAG      5Q0816803B
VAG      5Q0816803D
VAG      5Q0816803E
VAG      5Q0816803F
VAG      5Q0820803
VAG      5Q0820803A
VAG      5Q0820803B
VAG      5Q0820803C
VAG      5Q0820803D
VAG      5Q0820803E
VAG      5Q0820803F
VAG      5Q0820803G
VAG      5Q0820803J
VAG      5Q0820803K
VAG      5Q0820803L
VAG      5Q0820803M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1148 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.