Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 138 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 138 000P MAHLE

ACP 138 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

72440574, ACP 138, ACP 139

numer części:

ACP 138 000P

producent:

MAHLE

ID kompresora 6CVC
Ograniczenia producenta MAHLE/DELPHI
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Wersja produced by MAHLE
Napięcie znamionowe [V] 12
Dolot - Ø [mm] 18
Wylot - Ø [mm] 11,9
nr EAN 4009026970423

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 138 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA J, INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, SAAB 9-5 1.6-2.0D 07.08-03.17
numery OEM:
OPEL      13250607
OPEL      13262836
OPEL      13262839
OPEL      6854109
OPEL      6854112
VAUXHALL      13232307
VAUXHALL      13262836
VAUXHALL      13262839
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 138 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.