Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 156 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 156 000P MAHLE

ACP 156 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 156 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 156 000P
ACP 156 000P
mahle ACP 156 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 156 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 156 000P mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351340371, 72440590, 8FK 351 340-371, ACP 156, ACP 156 000S, ACP 157

numer części:

ACP 156 000P

producent:

MAHLE

ID kompresora CVC6
Ograniczenia producenta MAHLE/Delphi
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Wersja produced by MAHLE
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4009026970263

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 156 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, MERIVA B 1.3D/1.7D 09.09-01.17
numery OEM:
OPEL      13271266
OPEL      13395693
OPEL      1618047
OPEL      1618422
VAUXHALL      13271266
VAUXHALL      13395693
VAUXHALL      16 18 047
VAUXHALL      16 18 422
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 156 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.