Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 6 002P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 6 002P MAHLE

ACP 6 002P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 6 002P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 6 002P
ACP 6 002P
mahle ACP 6 002P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 6 002P mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351316461, 70817932, 70817932AP, 8FK 351 316-461, ACP 6 000P, ACP 6 000S

numer części:

ACP 6 002P

producent:

MAHLE

ID kompresora 7SEU16C
Ograniczenia producenta Denso
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń Top/PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4057635037976

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 6 002P MAHLE

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      1K0 820 803 E
AUDI      1K0 820 803 F
AUDI      1K0 820 803 H
AUDI      1K0 820 803 J
AUDI      1K0 820 803 L
AUDI      1K0 820 803 N
AUDI      1K0 820 803 P
AUDI      1K0 820 808 B
AUDI      1K0 820 808 D
AUDI      1K0 820 808 F
AUDI      1K0 820 859 C
AUDI      1K0 820 859 D
AUDI      1K0 820 859 E
AUDI      1K0 820 859 F
AUDI      1K0 820 859 M
AUDI      1K0 820 859 Q
AUDI      1K0 820 859 S
AUDI      1K0 820 859 SX
AUDI      2E0 820 803 A
AUDI      2E0 820 803 B
AUDI      2E0 820 803 C
AUDI      2E0 820 803 D
AUDI      2E0 820 803 G
VAG      1K0 820 803 H
VAG      1K0820803E
VAG      1K0820803F
VAG      1K0820803G
VAG      1K0820803J
VAG      1K0820803L
VAG      1K0820803N
VAG      1K0820803P
VAG      1K0820803Q
VAG      1K0820803S
VAG      1K0820808B
VAG      1K0820808D
VAG      1K0820808F
VAG      1K0820859C
VAG      1K0820859D
VAG      1K0820859E
VAG      1K0820859F
VAG      1K0820859M
VAG      1K0820859Q
VAG      1K0820859S
VAG      1K0820859SX
VAG      2E0820803A
VAG      2E0820803B
VAG      2E0820803C
VAG      2E0820803D
VAG      2E0820803G
FAW-VW      1K0 820 803 E
FAW-VW      1K0 820 803 F
FAW-VW      1K0 820 803 H
FAW-VW      1K0 820 803 J
FAW-VW      1K0 820 803 L
FAW-VW      1K0 820 803 N
FAW-VW      1K0 820 803 P
FAW-VW      1K0 820 859 C
FAW-VW      1K0 820 859 D
FAW-VW      1K0 820 859 E
FAW-VW      1K0 820 859 M
FAW-VW      1K0 820 859 S
FAW-VW      1K0 820 859 SX
FAW-VW      2E0 820 803 A
FAW-VW      2E0 820 803 B
FAW-VW      2E0 820 803 C
FAW-VW      2E0 820 803 D
FAW-VW      2E0 820 803 G
SVW      1K0 820 803 E
SVW      1K0 820 803 F
SVW      1K0 820 803 H
SVW      1K0 820 803 J
SVW      1K0 820 803 L
SVW      1K0 820 803 N
SVW      1K0 820 803 P
SVW      1K0 820 859 C
SVW      1K0 820 859 D
SVW      1K0 820 859 E
SVW      1K0 820 859 M
SVW      1K0 820 859 S
SVW      1K0 820 859 SX
SVW      2E0 820 803 A
SVW      2E0 820 803 B
SVW      2E0 820 803 C
SVW      2E0 820 803 D
SVW      2E0 820 803 G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 6 002P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.