Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HX 124D mahle

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 124D MAHLE

HX 124D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MAHLE
120.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

72340684, 79933945

numer części:

HX 124D

producent:

MAHLE

Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 54
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnienia Uszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm] 267,0
Szerokość [mm] 174

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 124D MAHLE

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 124D ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

MAYBACH

57, 62

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 124D producenta MAHLE

MERCEDES-BENZ

2202770395, 2202770695, 2212770095, 2212770195, 2212770200, A2202770395, A2202770695, A2212770095, A2212770195, A2212770200

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2202770395
MERCEDES-BENZ      2202770695
MERCEDES-BENZ      2212770095
MERCEDES-BENZ      2212770195
MERCEDES-BENZ      2212770200
MERCEDES-BENZ      A2202770395
MERCEDES-BENZ      A2202770695
MERCEDES-BENZ      A2212770095
MERCEDES-BENZ      A2212770195
MERCEDES-BENZ      A2212770200
SSANGYONG      2212770195
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 124D MAHLE w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.