Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HX 192D mahle

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 192D MAHLE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

72493712

numer części:

HX 192D

producent:

MAHLE

Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 215
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnienia Uszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm] 281,0
Szerokość [mm] 158
Typ skrzyni biegów 0AW(CVT)
nr EAN 4057635165648

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 192D MAHLE

FILTR HYDRAULIKI AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW KNECHT/MAHLE HX 192D AUDI A4 08-15, A5 08-13, A6 11-18, A7 10-15
numery OEM:
AUDI      0AW301463C
AUDI      0AW301519C
VAG      0AW301463C
VAG      0AW301519C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 192D MAHLE w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.