Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0145 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0145 MAXGEAR

13-0145 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0145
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-00020

numer części:

13-0145

producent:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 5907558582451

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0145 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA DAEWOO LANOS

Cewka zapłonowa 13-0145 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FSO

LANOS, MATIZ

Numery OE Cewka zapłonowa 13-0145 producenta MAXGEAR

CHEVROLET

25182496, 25184179, 96253555

DAEWOO

25182496, 25184179, 96253555

OPEL

4805507

numery OEM:
CHRYSLER      25182496
DODGE      25182496
OPEL      4805507
CHEVROLET      25 182 496
CHEVROLET      25184179
CHEVROLET      96 253 555
DAEWOO      25 182 496
DAEWOO      25184179
DAEWOO      96 253 555
PONTIAC      25 182 496
PONTIAC      25184179
PONTIAC      96 253 555
BUICK      25 182 496
BUICK      25184179
BUICK      96 253 555
CADILLAC      25 182 496
CADILLAC      25184179
CADILLAC      96 253 555
zamienniki:
60-0089
brak
KAGER
DMB928
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0145 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.