Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0067 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0067 MAXGEAR

32-0067 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR
maxgear 32-0067

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0067

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558551969

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0067 MAXGEAR

numery OEM:
FORD      1005567
FORD      1005568
FORD      1019239
FORD      1046069
FORD      1046070
FORD      1060213
FORD      1078043
FORD      1078044

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0067 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0067 MAXGEAR:

2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.