Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0064 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0064 MAXGEAR

48-0064 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0064
258.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
:10 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numery handlowe:

MGP-1004

numer części:

48-0064

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Ograniczenia producenta Hub Height 98,5mm
Ciśnienie [bar] 72
Ciężar netto [kg] 2,2
nr EAN 5907558503036

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0064 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. VW POLO 94-/ LUPO 98- 100BAR

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0064 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0064 producenta MAXGEAR

SEAT

6X0422154, 6X0422154X

VOLKSWAGEN

030145157D, 1J0422152K, 6N0422154E, 6N0422155E, 6X0422154, 6X0422154X

SKODA

6X0422154, 6X0422154X

numery OEM:
FORD      1113038
FORD      1766349
FORD      98VW-3A674-AA
FORD      RM98VW-3A674-AA
SEAT      6X0422154
SEAT      6X0422154X
SKODA      6X0422154
SKODA      6X0422154X
VOLKSWAGEN      030145157D
VOLKSWAGEN      1J0422152K
VOLKSWAGEN      6N0422154E
VOLKSWAGEN      6N0422155E
VOLKSWAGEN      6X0422154
VOLKSWAGEN      6X0422154X

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0064 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.