Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 76397 meat&doria

Pompa paliwa 76397 MEAT&DORIA

76397 Pompa paliwa MEAT&DORIA
meat&doria 76397
Pompa paliwa 76397
76397
meat&doria 76397 Pompa paliwa
184.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

76397

producent:

MEAT&DORIA

Tryb pracy elektryczny
Ciśnienie robocze [bar] 3,5
Wydatek [l/h] 90
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 76397 MEAT&DORIA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES C (W203), CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C5 I, EVASION, JUMPY I, XSARA PICASSO, DACIA LOGAN, LANCIA ZETA, PEUGEOT 206, 206+ 1.1-3.0 05.96-

Pompa paliwa 76397 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa paliwa 76397 producenta MEAT&DORIA

RENAULT

7700431414, 7700432007, 8200027963, 8200683197, 8200683199

CITROËN

00001525H8, 1525AR, 1525H8, 1525Q8, 1525VC

PEUGEOT

00001525H8, 1525AR, 1525F8, 1525H8, 1525N7, 1525N8, 1525S9, 1525Y1

numery OEM:
CITROËN      00001525H8*
CITROËN      1525AR*
CITROËN      1525H8*
CITROËN      1525Q8
CITROËN      1525VC
PEUGEOT      00001525H8*
PEUGEOT      1525AR*
PEUGEOT      1525F8
PEUGEOT      1525H8*
PEUGEOT      1525N7
PEUGEOT      1525N8
PEUGEOT      1525S9
PEUGEOT      1525Y1
RENAULT      7700431414
RENAULT      7700432007
RENAULT      8200027963
RENAULT      8200683197
RENAULT      8200683199

Zastosowanie Pompa paliwa 76397 MEAT&DORIA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.