Sonda lambda | ogrzewana |
Ilość przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 650 |
dla numeru OE | 55566650 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 81565 MEAT&DORIA
ALFA ROMEO | 55205018 | |
ALFA ROMEO | 55210300 | |
ALFA ROMEO | 55353811 | |
ALFA ROMEO | 55353812 | |
ALFA ROMEO | 71744403 | |
ALFA ROMEO | 71748280 | |
FIAT | 55205018 | |
FIAT | 55210300 | |
FIAT | 55353811 | |
FIAT | 55353812 | |
FIAT | 71744403 | |
FIAT | 71748280 | |
LANCIA | 55205018 | |
LANCIA | 55210300 | |
LANCIA | 55353811 | |
LANCIA | 55353812 | |
LANCIA | 71744403 | |
LANCIA | 71748280 | |
OPEL | 055566648 | |
OPEL | 055566650 | |
OPEL | 0855356 | |
OPEL | 0855357 | |
OPEL | 0855358 | |
OPEL | 0855422 | |
OPEL | 0855426 | |
OPEL | 09202575 | |
OPEL | 09202576 | |
OPEL | 09202577 | |
OPEL | 093185456 | |
OPEL | 093185493 | |
OPEL | 55566648 | |
OPEL | 55566650 | |
OPEL | 855356 | |
OPEL | 855357 | |
OPEL | 855358 | |
OPEL | 855422 | |
OPEL | 855426 | |
OPEL | 9202575 | |
OPEL | 9202576 | |
OPEL | 9202577 | |
OPEL | 93185456 | |
OPEL | 93185493 | |
SAAB | 9202575 | |
SAAB | 93185456 | |
SAAB | 93185493 | |
CHEVROLET | 55205018 | |
CHEVROLET | 55210300 | |
CHEVROLET | 55353811 | |
CHEVROLET | 55353812 | |
CHEVROLET | 55566648 | |
CHEVROLET | 55566650 | |
CHEVROLET | 9202575 | |
CHEVROLET | 9202576 | |
CHEVROLET | 9202577 | |
CHEVROLET | 93185456 | |
CHEVROLET | 93185493 | |
MASERATI | 55210300 |
Zastosowanie Sonda lambda 81565 MEAT&DORIA w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 81565 MEAT&DORIA:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.