| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Ilość przewodów | 4 |
| Wersja | Air Fuel Ratio |
| Długość przewodu [mm] | 200 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 81614 MEAT&DORIA
| SUBARU | 22641 AA160 | |
| SUBARU | 22641 AA25A | |
| SUBARU | 22641 AA530 | |
| SUBARU | 22641 AA53A | |
| TOYOTA | 89467 06010 | |
| TOYOTA | 89467 06020 | |
| TOYOTA | 89467 08020 | |
| TOYOTA | 89467 08040 | |
| TOYOTA | 89467 0E080 | |
| TOYOTA | 89467 33060 | |
| TOYOTA | 89467 48080 | |
| TOYOTA | 89467 48140 | |
| TOYOTA | 89467 48180 | |
| TOYOTA | 89467 60010 | |
| LEXUS | 89467 48080 |
Zastosowanie Sonda lambda 81614 MEAT&DORIA w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 81614 MEAT&DORIA:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.