Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Ilość przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 490 |
dla numeru artykułu | 81716 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 81716 MEAT&DORIA
ALFA ROMEO | 55220254 | |
ALFA ROMEO | 55228337 | |
ALFA ROMEO | 55246661 | |
ALFA ROMEO | 55249876 | |
ALFA ROMEO | 55249880 | |
ALFA ROMEO | K68070702AB | |
CHRYSLER | 68263240AA | |
CHRYSLER | K68263240AA | |
FIAT | 55220254 | |
FIAT | 55228337 | |
FIAT | 55246661 | |
FIAT | 55249876 | |
FIAT | 55249880 | |
FIAT | K68070702AB | |
LANCIA | 55220254 | |
LANCIA | 55228337 | |
LANCIA | 55246661 | |
LANCIA | 55249876 | |
LANCIA | 55249880 | |
LANCIA | K68070702AB |
Zastosowanie Sonda lambda 81716 MEAT&DORIA w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 81716 MEAT&DORIA:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.