Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Ilość biegunów | 5 |
Długość przewodu [mm] | 480 |
dla numeru artykułu | 1606604280 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 81717 MEAT&DORIA
ALFA ROMEO | 9674975780 | |
ALFA ROMEO | 9678423380 | |
ALFA ROMEO | 9687161080 | |
CITROËN | 16066042 | |
CITROËN | 1606604280 | |
CITROËN | 1618 NE | |
CITROËN | 3642963 | |
CITROËN | 96749757 | |
CITROËN | 9674975780 | |
CITROËN | 9678423380 | |
CITROËN | 9687161080 | |
FIAT | 9674975780 | |
FIAT | 9678423380 | |
FIAT | 9687161080 | |
FORD | 1538445 | |
FORD | 1681964 | |
FORD | 1688499 | |
FORD | 1697560 | |
FORD | 1733759 | |
FORD | 1744580 | |
FORD | 1746971 | |
FORD | 1747897 | |
FORD | 7G919D375AA | |
FORD | 7G919D375BA | |
FORD | AB3A9Y460AA | |
FORD | AV2Q9D375AA | |
FORD | AV619D375AA | |
FORD | AV619D375BA | |
FORD | BM5A9Y460AA | |
FORD | BU3A9Y460AA | |
FORD | CC1A 9Y460 AA | |
FORD | CC1A 9Y460 AB | |
FORD | CN119Y460AA | |
FORD | CPLA 9D375 AA | |
FORD | DS7A-9Y460-AA | |
FORD | DS7Z 9F472 A | |
GMC | 3642963 | |
JAGUAR | 7G919D375AA | |
JAGUAR | AV2Q9D375AA | |
JAGUAR | CPLA 9D375 AA | |
LANCIA | 9674975780 | |
LANCIA | 9678423380 | |
LANCIA | 9687161080 | |
PEUGEOT | 16066042 | |
PEUGEOT | 1606604280 | |
PEUGEOT | 1618 NE | |
PEUGEOT | 3642963 | |
PEUGEOT | 96749757 | |
PEUGEOT | 9674975780 | |
PEUGEOT | 9678423380 | |
PEUGEOT | 9687161080 | |
VOLVO | 1681964 | |
VOLVO | 1688499 | |
VOLVO | 31293740 | |
LAND ROVER | 7G919D375AA | |
LAND ROVER | CPLA 9D375 AA | |
LAND ROVER | LR001370 | |
LAND ROVER | LR035751 | |
LAND ROVER | LR072658 |
Zastosowanie Sonda lambda 81717 MEAT&DORIA w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 81717 MEAT&DORIA:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.