Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 04-0061 metelli cifam

Cylinderek hamulcowy 04-0061 METELLI CIFAM

04-0061 Cylinderek hamulcowy METELLI CIFAM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

04-0061

producent:

METELLI CIFAM

Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 17,46
nr EAN 8032747030462

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 04-0061 METELLI CIFAM

CYLINDEREK HAM METELLI 04-0061 VW GARBUS 67-70 ŚR17.46 TYŁ

Cylinderek hamulcowy 04-0061 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Cylinderek hamulcowy 04-0061 producenta METELLI CIFAM

VOLKSWAGEN

113611053A, 113611053B

numery OEM:
VOLKSWAGEN      113 611 053A
VOLKSWAGEN      113 611 053B
zamienniki:
39-4057
brak
KAGER
0 986 475 774
brak
BOSCH
A 12 033
brak
BREMBO
FHW4013
brak
FERODO
R1795A1
brak
FTE automotive GmbH
804718
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 04-0061 METELLI CIFAM w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.