Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 SDV6 4x4 (2013.04-???) 249km » 04-0625 metelli cifam
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Sport Ii (l494) 3.0 Sdv6 4x4 (2013.04-???) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 04-0625 METELLI CIFAM

04-0625 Cylinderek hamulcowy METELLI CIFAM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

04-0625

producent:

METELLI CIFAM

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zintegrowanym regulatorem
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]20,64
nr EAN8032747035535

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 04-0625 METELLI CIFAM

CYLINDEREK HAM METELLI 04-0625 NISSAN PRIMERA D 91- ŚR20.64 TYŁ PRAWY
numery OEM:
NISSAN      44100-3F000
NISSAN      44100-70J20
NISSAN      44100-70J22

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 04-0625 METELLI CIFAM w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.