Strona zabudowy | Oś tylna |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 268 |
Śr. wewn. bębna ham. [mm] | 228 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 230 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 48 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 61 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 59 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98 |
Ilość otworów | 4 |
Wymagana ilość | 2 |
nr EAN | 4040074498422 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 215 523 0018 MEYLE Products
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
60810025, 60814839, 7569600, 7769850
7769850
7769850
ALFA ROMEO | 7769850 | |
FIAT | 60810025 | |
FIAT | 60814839 | |
FIAT | 7569600 | |
FIAT | 7769850 | |
LANCIA | 7769850 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 215 523 0018 MEYLE Products w samochodach:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.
Meyle to niemiecki producent części samochodowych, założony w 1958 roku przez Wernera Meinharda. Firma specjalizuje się w produkcji części zamiennych wysokiej jakości, takich jak łożyska, tuleje, wahacze, układy hamulcowe, układy kierownicze i wiele innych. Meyle oferuje części zamienniki do samochodów osobowych, ciężarowych oraz przemysłowych.
Zakres produkcji Meyle obejmuje części samochodowe do wielu marek samochodów, takich jak Audi, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Volvo, oraz wiele innych. Meyle produkuje również części do pojazdów budowlanych, rolniczych i przemysłowych.
Firma Meyle posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Polsce, Chinach i Turcji. W Niemczech Meyle ma swoją siedzibę główną, gdzie znajduje się centrum badawczo-rozwojowe, a także fabryki produkujące części samochodowe.
Historia firmy Meyle sięga roku 1950, kiedy to Werner Meinhardt założył firmę zajmującą się produkcją części zamiennych. W 1958 roku firma zmieniła nazwę na Meyle, a w kolejnych latach zaczęła się specjalizować w produkcji części samochodowych. W 1995 roku Meyle wprowadził na rynek swoją linię części zamiennych o nazwie Meyle HD (Heavy Duty), skierowaną głównie do samochodów użytkowych i ciężarowych. W ciągu ostatnich kilku lat firma rozszerzyła swoją ofertę o nowe produkty i rozwija swoje fabryki na całym świecie, aby zapewnić klientom najlepszą jakość produktów i usług.