Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » MDB2710 mintex

Klocki hamulcowe - komplet MDB2710 MINTEX

MDB2710 Klocki hamulcowe - komplet MINTEX

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

24231, 24232, 24233, 7418D1086

numer części:

MDB2710

producent:

MINTEX

Szerokość [mm] 88,6
Wysokość [mm] 47,6
Grubość [mm] 14,9
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA 24231
System hamulcowy Akebono
Długość opakowania [cm] 9,5
Szerokość opakowania [cm] 8,2
Wysokość opakowania [cm] 7,3
nr EAN 5028740349321

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet MDB2710 MINTEX

KLOCKI HAM MINTEX MDB2710 HONDA CRV II 2.0 02-06, 2.2CTDI 05-06 14.9MM
numery OEM:
HONDA      06430S0KJ01
HONDA      06430S0NJ00
HONDA      06430S2XJ00
HONDA      06430S3NJ00
HONDA      06430S7AJ00
HONDA      06430S7S000
HONDA      06430S9A010
HONDA      06430SCVA00
HONDA      06430SED000
HONDA      06430SEDE50
HONDA      43022S7S000
HONDA      43022S9A000
HONDA      43022S9A010
HONDA      43022S9A020
HONDA      43022S9AE00
HONDA      43022SCVA00
HONDA      43022SJF000
HONDA      43022SP0010
HONDA      43022SP0305
HONDA      43022SXS000
HONDA      43022T0TH00
HONDA      43022T2MT00
HONDA      43022TL0G51
HONDA      43022TP6A01
ISUZU      586202984
ISUZU      586207073
ISUZU      586207204
NISSAN      AY060HN005
DONGFENG HONDA      43022T0TH00
GUANGZHOU HONDA      43022T0TH00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet MDB2710 MINTEX w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet MDB2710 MINTEX:

Arkadiusz, Warszawa-Wesoła
2023-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2024-03-20
 5/5
jakość ok, jedyny mankament w komplecie na przednią oś nie było śrub

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.