Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mazda MX-5 IV (ND__) 2.0 (ND6E, NDERC) (2018.05-???) 184km » AU-BJ-7172 moog
wybrany samochód: 
Mazda Mx-5 Iv (nd__) 2.0 (nd6e, Nderc) (2018.05-???) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza AU-BJ-7172 MOOG

AU-BJ-7172 Sworzeń wahacza MOOG
moog AU-BJ-7172
Sworzeń wahacza AU-BJ-7172
AU-BJ-7172

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

AU-BJ-7172

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]105,5
Wysokość [mm]46
Wymiar gwintuM12X1.5
Wymiar stożka [mm]19
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość opakowania [cm]12,5
Szerokość opakowania [cm]9
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN5010874762121

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza AU-BJ-7172 MOOG

Sworzeń wahacza przód P (dół przód) (średnica stożka 19mm, bez wsp. ukł. kier.) pasuje do: AUDI 80 B3, 90 B3 1.4-2.3 06.86-
numery OEM:
AUDI      893 407 366 A
SEAT      893 407 366 A
SKODA      893 407 366 A
VOLKSWAGEN      893 407 366 A

Zastosowanie Sworzeń wahacza AU-BJ-7172 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza AU-BJ-7172 MOOG:

Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.