Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
Długość [mm] | 60 |
Wysokość [mm] | 41 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 13,5 |
Rodzaj połączenia | Torba |
Długość opakowania [cm] | 6 |
Szerokość opakowania [cm] | 6 |
Wysokość opakowania [cm] | 4 |
nr EAN | 4044197500291 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza AU-SB-7331 MOOG
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
6R0407181B, 8N0407181B
6R0407181B, 8N0407181B
8N0407181B
AUDI | 6R0 407 181 B | |
AUDI | 8N0 407 181 B | |
SEAT | 6R0 407 181 B | |
SEAT | 8N0 407 181 B | |
SKODA | 6R0 407 181 B | |
SKODA | 8N0 407 181 B | |
VOLKSWAGEN | 8N0 407 181 B |
Zastosowanie Tuleja wahacza AU-SB-7331 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza AU-SB-7331 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.