Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » BM-BJ-4307 moog

Sworzeń wahacza, Hybrid Core BM-BJ-4307 MOOG

BM-BJ-4307 Sworzeń wahacza, Hybrid Core MOOG
moog BM-BJ-4307
Sworzeń wahacza, Hybrid Core BM-BJ-4307
BM-BJ-4307

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

BM-BJ-4307

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 41,3
Wysokość [mm] 72
Wymiar gwintu M12X1.5
Wymiar stożka [mm] 16
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874761551

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza, Hybrid Core BM-BJ-4307 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 16mm) pasuje do: BMW 3 (E30), Z1 1.6-2.7 09.82-06.94
numery OEM:
BMW      31 12 1 126 254
MINI      31 12 1 126 254

Zastosowanie Sworzeń wahacza, Hybrid Core BM-BJ-4307 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza, Hybrid Core BM-BJ-4307 MOOG:

Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.