Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » DE-BJ-0633 moog

Sworzeń wahacza DE-BJ-0633 MOOG

DE-BJ-0633 Sworzeń wahacza MOOG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

DE-BJ-0633

producent:

MOOG

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 103
Wysokość [mm] 71
Wymiar stożka [mm] 16,3
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5010874770287

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza DE-BJ-0633 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 16,3mm) pasuje do: DAEWOO NUBIRA 1.6/1.8/2.0 04.97-
numery OEM:
CHEVROLET      96300048
DAEWOO      96300648

Zastosowanie Sworzeń wahacza DE-BJ-0633 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza DE-BJ-0633 MOOG:

2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.