Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » FI-BJ-0262 moog

Sworzeń wahacza FI-BJ-0262 MOOG

FI-BJ-0262 Sworzeń wahacza MOOG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

FI-BJ-0262

producent:

MOOG

Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 71
Wysokość [mm] 45
Wymiar gwintu M14X1.5
Wymiar stożka [mm] 17,3
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 11,5
Szerokość opakowania [cm] 11,5
Wysokość opakowania [cm] 15
nr EAN 5010874759176

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza FI-BJ-0262 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 17,3mm) pasuje do: FIAT 125, 132, ARGENTA, FSO 125P, 132P, POLONEZ I, POLONEZ II, POLONEZ III 1.3-2.5D 07.67-03.02
numery OEM:
ALFA ROMEO      4097451
FIAT      4097451
FIAT      4104861
FIAT      4140985
FIAT      5880794
FIAT      5969335
LANCIA      4097451
FSO      4097451
FSO      4104861
FSO      4140985
FSO      5880794
FSO      5969335

Zastosowanie Sworzeń wahacza FI-BJ-0262 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza FI-BJ-0262 MOOG:

Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.