Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » FI-BJ-3116 moog

Sworzeń wahacza FI-BJ-3116 MOOG

FI-BJ-3116 Sworzeń wahacza MOOG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

FI-BJ-3116

producent:

MOOG

Strona zabudowy góra
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 75
Wysokość [mm] 60
Wymiar gwintu M14X1.5
Wymiar stożka [mm] 17,3
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 11,5
Szerokość opakowania [cm] 11,5
Wysokość opakowania [cm] 15
nr EAN 5010874759169

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza FI-BJ-3116 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (góra przód) (średnica stożka 17,3mm) pasuje do: FIAT 124, 124 SPIDER, 125, 132, ARGENTA, FSO 125P, 132P, POLONEZ I, POLONEZ II, POLONEZ III 1.2-2.5D 01.66-03.02
numery OEM:
ALFA ROMEO      4150178
FIAT      4150178
FIAT      4365569
FIAT      82275011
LANCIA      4150178
LANCIA      4365569
LANCIA      82275011
FSO      4150178
FSO      4365569
FSO      82275011
AUTOBIANCHI      2275011
AUTOBIANCHI      4150178
AUTOBIANCHI      4365569
AUTOBIANCHI      82275011

Zastosowanie Sworzeń wahacza FI-BJ-3116 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza FI-BJ-3116 MOOG:

Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.