
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość [mm] | 42,3 |
| Wysokość [mm] | 67,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12,2 |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 7 |
| Szerokość opakowania [cm] | 5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 5 |
| nr EAN | 4044197441129 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza FI-SB-5435 MOOG
| ALFA ROMEO | 352380 | |
| ALFA ROMEO | 55703232 | |
| CITROËN | 352380 | |
| CITROËN | 55703232 | |
| FIAT | 352380 | |
| FIAT | 55703232 | |
| LANCIA | 352380 | |
| LANCIA | 55703232 | |
| OPEL | 13260666 | |
| OPEL | 352380 | |
| OPEL | 352947 | |
| OPEL | 55703232 | |
| PEUGEOT | 352380 | |
| PEUGEOT | 55703232 | |
| VAUXHALL | 13260666 | |
| VAUXHALL | 55703232 |
Zastosowanie Tuleja wahacza FI-SB-5435 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza FI-SB-5435 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.