Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość [mm] | 42,3 | |
Wysokość [mm] | 67,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,2 | |
Rodzaj połączenia | Torba | |
Długość opakowania [cm] | 7 | |
Szerokość opakowania [cm] | 5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4044197441129 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza FI-SB-5435 MOOG
ALFA ROMEO | 352380 | |
ALFA ROMEO | 55703232 | |
CITROËN | 352380 | |
CITROËN | 55703232 | |
FIAT | 352380 | |
FIAT | 55703232 | |
LANCIA | 352380 | |
LANCIA | 55703232 | |
OPEL | 13260666 | |
OPEL | 352380 | |
OPEL | 352947 | |
OPEL | 55703232 | |
PEUGEOT | 352380 | |
PEUGEOT | 55703232 | |
VAUXHALL | 13260666 | |
VAUXHALL | 55703232 |
Zastosowanie Tuleja wahacza FI-SB-5435 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza FI-SB-5435 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.