Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » HO-SB-9766 moog

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora HO-SB-9766 MOOG

HO-SB-9766 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora MOOG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

HO-SB-9766

producent:

MOOG

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 10,2
Szerokość opakowania [cm] 10,1
Wysokość opakowania [cm] 5,3
nr EAN 4044197597093

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora HO-SB-9766 MOOG

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: HONDA CIVIC VII, CR-V I, CR-V II, CR-V III 1.3H-2.4 10.95-
numery OEM:
HONDA      51621S84A01
HONDA      51728SR0003
HONDA      52621S5DA01
HONDA      52631S5A004
HONDA      52685S5A004

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora HO-SB-9766 MOOG w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).