02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » PE-BJ-4501 moog

Sworzeń wahacza PE-BJ-4501 MOOG

PE-BJ-4501 Sworzeń wahacza MOOG
moog PE-BJ-4501
Sworzeń wahacza PE-BJ-4501

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

PE-BJ-4501

producent:

MOOG

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 53,5
Wymiar gwintu M10X1.25
Wymiar stożka [mm] 10
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4044197378579

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza PE-BJ-4501 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 10mm) pasuje do: CITROEN C2, C3 I, PEUGEOT 1007, 2008 I, 207 1.2-1.6D 02.02-
numery OEM:
CITROËN      3640.59
CITROËN      3640.66
PEUGEOT      3640.59
PEUGEOT      3640.66

Zastosowanie Sworzeń wahacza PE-BJ-4501 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza PE-BJ-4501 MOOG:

2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.