przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Rodzaj połączenia | Torba |
Długość opakowania [cm] | 14 |
Szerokość opakowania [cm] | 6 |
Wysokość opakowania [cm] | 5,5 |
nr EAN | 4044197569014 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza PE-SB-8484 MOOG
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
3520X0, 3521T2
3520X0, 3521T2
3520X0, 3521T2
3520X0, 3521T2
CITROËN | 3520X0 - | |
CITROËN | 3521T2 - | |
FIAT | 3520X0 - | |
FIAT | 3521T2 - | |
LANCIA | 3520X0 - | |
LANCIA | 3521T2 - | |
PEUGEOT | 3520X0 - | |
PEUGEOT | 3521T2 - |
Zastosowanie Tuleja wahacza PE-SB-8484 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza PE-SB-8484 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.