Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 2.0 TDI (2020.01-???) 150km » TO-BJ-10006 moog
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 2.0 Tdi (2020.01-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza TO-BJ-10006 MOOG

TO-BJ-10006 Sworzeń wahacza MOOG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

TO-BJ-10006

producent:

MOOG

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]80,3
Wysokość [mm]79
Wymiar gwintuM14X1.5
Wymiar stożka [mm]15,5
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość opakowania [cm]12,4
Szerokość opakowania [cm]9,2
Wysokość opakowania [cm]7,2
nr EAN5010874752474

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza TO-BJ-10006 MOOG

numery OEM:
TOYOTA      4333029135
TOYOTA      4333029136
TOYOTA      4333029137
TOYOTA      4333029138
TOYOTA      4333029139
TOYOTA      4333029140
TOYOTA      4333029205
TOYOTA      4333029337

Zastosowanie Sworzeń wahacza TO-BJ-10006 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza TO-BJ-10006 MOOG:

sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.